Saturday, March 5, 2011

Manusia ~ tiada yang sempurna.

Kadang-kadang kita tidak sedar kelemahan diri kita (terutamanya saya..hehe) sehinggalah orang lain menegur akan kelemahan itu. Dan untuk menerima pula, bukan mudah untuk semua orang..kdg2 mengharapakan yang paling baik itu menjadi yang paling memahami tetapi bukan senang bagi semua orang nak memuaskan semua pihak..

Saya tidak sempurna..tiada manusia yang sempurna..saya juga buat salah..dan bagi sy x da manusia yang tidak pernah buat silap…(tul kan?)

Hari ni hr sabtu, sy cuba memuhasabahkan diri.. terfikir sejenak kejadian semalam2 yg lepas..hanya kerana salah percakapan..kepercayaan ditaruhkan..persahabatan terluka sejenak..salah kah sy? Mungkin bg sy tiada maksud..mungkin penerimaan org lain tak begitu…akhirnya tercalar sebuah perhubungan…membuatkan saya betul2 rasa bersalah…

Mohon ampun dan maaf dari sudut hati penuh keinsafan dan berjanji untuk perbaiki diri sendiri.. (mcm hr rya la pulak :p)

Alhamdullilah, dalam ketandusan hati mencari jalan menyelesaikan, ada yang memahami dan menyokong dari belakang..terima kasih byk2 untuk ‘semua’ itu..makin hari makin syg.. ;)

- saya sgt sayang keluarga dan kawan2 saya -

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...